Türk Girişimciden Dünya Markası Olacak Dijital Market Uygulaması

Türk girişimcileri arasında son günlerde adından sıkça söz ettiren dijital market uygulaması olan Getir, başarı basamaklarını hızla tırmanmayı sürdürüyor.

Getir uygulamasının, Türkiye'deki girişimler arasında popüler olduğunu söyleyebiliriz. Hedeflerini küresel ölçekte belirleyen Getir'in misyonu ve vizyonu ise Türkiye sınırlarının çok ötesinde.

PİYASA DEĞERİ 850 MİLYON DOLARA ULAŞTI

İhtiyaç duyulan ürünleri 10 dakika içerisinde teslim etmeyi amaçlayan Getir'in piyasa değeri, bu yılın başında aldığı 185 milyon dolar yatırım ile 850 milyon dolara ulaştı.

Getir'in kurucusu Nazım Salur, dünyaya ihraç edebilecekleri bir teknoloji modeli geliştirdiklerini vurguluyor.

Getir'i dünyanın başka şehirlerine de açmayı hedefleyen Salur, "Gittiğiniz yer Londra ya da başka yer olsun, orada biz bu işi nasıl yapacağız diye bir şey yok. Buradaki prensipleri oraya uyarlıyorsunuz. Teknolojimizin yüzde 80'inden fazlası her yerde kullanılabilir, az kısmını yerelleştirmek gerekiyor" dedi.

Getir'in, Türkiye'nin ardından Londra'da da açılmasıyla Türkiye girişimcilik tarihine yepyeni bir sayfa eklenmiş oldu. Üstelik bu sayfa nadir görülen bir girişimcilik örneğini yansıtıyor.

GETİR, TAM OLARAK NEDİR?

Getir ihtiyaç duyulan ürünleri 10 dakika içerisinde getirmeyi amaçlayan uygulama üzerinden çalışan çevrimiçi market uygulamasıdır. İstanbul, Ankara, İzmir başta olmak üzere Türkiye çapında 10 ilde 100'den fazla deposu bulunmaktadır.

27 Ocak 2021 itibarıyla Londra'da da hizmet vermeye başlamışlardır.

''GETİR'' HAKKINDA DETAYLI BİLGİ İÇİN AŞAĞIDAKİ BAĞLANTIYA TIKLAYIN

https://getir.com/


Yazar
Dünyanın Sesi

0 yanıt Bir yanıt yazın

Yanıtınızı Bırakın